Geçmişten gelen ağır yük… - Sen Anlat Karadeniz 32.Bölüm


  • Am Vor 2 Monate

    Sinegraf Film YapımSinegraf Film Yapım

    Dauer: 5:18

    Kanala Abone Olmak İçin - bit.ly/sinegrafyapimaboneol
    #SenAnlatKaradeniz Her Çarşamba 20.00'de atv'de!
    32.Bölüm Etiketi - #SensizOlmaz

    "Bir kadın sevildikçe güzelleşirmiş..."
    Tahir Nefes'e yaşayamadığı mutlulukları yaşatmaya kararlıdır. Düğün hazırlıkları başlarken Nefes'in de Tahir'e bir sürprizi var. Fatih, Berrak'ın aşkıyla yanıp tutuşurken Murat kardeşinin yanındadır. Berrak'a açılması için Fatih'e yardım eden Murat, Nazar'a da derman olabilecek mi? Sevdiğinin dayak yediğini duyunca onu Vedat'ın elinden alabilecek mi? Nefes hep hayalini kurduğu gelinliği sonunda giyer. Tahir ve Nefes'in sevdası mutlu sona yaklaşmışken bu mutluluğa gölge mi düşecek?
    #SenAnlatKaradeniz
    Ben anlatınca deli diyorlar!
    Yapım: Sinegraf
    Yapımcı: Osman Sınav
    Yönetmen: Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav
    Senaryo: Erkan Birgören
    Oyuncular: #UlaşTunaAstepe #İremHelvacıoğlu #MehmetAliNuroğlu #SinanTuzcu #ÖyküGürman
    ======================================================
    Sen Anlat Karadeniz Resmi Hesapları
    Facebook - facebook.com/SenAnlatKaradeniz
    Twitter - twitter.com/SenAnlatKdeniz
    Instagram - instagram.com/SenAnlatKaradeniz/
    ======================================================
    Sinegraf Yapım Hakkında
    Sinegraf, orijinal konseptli drama yapımlarının, proje, üretim ve post prodüksiyon aşamalarını da bünyesinde gerçekleştiren bir prodüksiyon şirketidir.
    Yürüttüğü değişik projeler için profesyonel bir çekirdek kadro ve çok sayıda freelance çalışanı bulunmaktadır. Söz konusu kadrosu ve pek çok profesyonel Avrupa şirketi ile birlikte çalışarak; televizyon reklamları, televizyon dramaları ve sinema filmlerinin çekiminde tecrübe kazanmıştır.
    Osman Sınav ve ortakları tarafından 1984 yılında kurulmuş olan Sinegraf, televizyon reklamları, bilgilendirici programlar ve televizyon filmleri üretimiyle başladığı prodüksiyon sürecine, televizyon dizisi ve sinema filmi projelerine öncelik verir şekilde devam etmektedir. Geniş izleyici kitlesine sahip olan Sinegraf yapımları, Türkiye genelinde büyük ilgi, hayranlık ve saygı uyandırmıştır.
    Sinegraf, sınır ötesindeki seyircilere ulaşmak için projeler üretmekte ve değişik ülkelerden profesyonellerle birlikte çalışmayı benimsemektedir. Evrensel değerleri ve kendi kültürümüze ait alternatif yaşam tarzlarını betimleyerek, seyirciyi yakalayacak hikayeler sunmayı amaçlamaktadır.
    ======================================================
    Sinegraf Yapımları
    Sinegraf Projelerine Ulaşmak İçin - www.sinegraf.com/projeler
    - Sen Anlat Karadeniz
    - Yalaza
    - Şahane Damat
    - N'olur Ayrılalım
    - İnadına Aşk
    - Aşk Kırmızı
    - Hayat Bağları
    - Kurtlar Vadisi
    - Ekmek Teknesi
    - Süper Baba
    - KızılElma
    - Hünkârın Bir Günü Hünkâr ve Düş
    - Uzun Hikaye
    - Sakarya Fırat
    - Acı Hayat
    - Hatasız Kul Olmaz
    - Küçük Dünya
    - Pars Narkoterör
    - Aşka Kimse Yok
    - Kapıları Açmak
    - Atlı Karınca
    - Yalancı Şafak
    - Pusat
    - Gerilla
    - Deli Yürek - Bumerang Cehennemi
    - Bir Muharrin Ölümü
    - Pars Kiraz Operasyonu
    - Yarına Gülümsemek
    - Sıcak Saatler
    - Deli Yürek
    - Kapıları Açmak
    - Doludizgin Yıllar
    - Kılıç Günü
    - Masumlar
    =====================================================
    Sinegraf Yapım Resmi Hesapları
    Resmi Web Sitesi - www.sinegraf.com
    Facebook - facebook.com/sinegrafofficial/
    Twitter - twitter.com/SinegrafFilm
    Instagram - instagram.com/sinegrafofficial/
    =====================================================
    Sinegraf'a Ulaşmak İçin - www.sinegraf.com/iletisim
    =====================================================
    Kanala Abone Olmak İçin - bit.ly/sinegrafyapimaboneol

    sen anlat karadeniz  senanlatkaradeniz  sak izle  sen anlar karadeniz fragman  ulaş tuna astepe  sen anlat karadeniz izle  mehmet ali nuroğlu  irem helvacıoğlu  öykü gürman  osman sınav  osmansinav  sen anlat karadeniz fragmanı  sen anlat karadeniz şarkısı  sen anlat karadeniz son bölüm  sen anlat karadeniz müzikleri  karadeniz dizisi  sinan tuzcu  sen anlat karadeniz 32.bölüm  32.Bölüm izle  sen anlat 32  sak 32  sen anlat karadeniz 32.bölüm videolar  

laz kizu
laz kizu

Hüngürrrr hüngür rrr ağlamaya devam 😭

Vor 2 Monate
Kadr Kayhan
Kadr Kayhan

Dizinin en gerçek sahnelerinden biri kesinlikle maalesef ki böyle mahalle baskısı olarak nitelendirilen şey bu işte. Asil bu durumda olan insanları zorlayan şey bu, kaldırılması zor olan,insanların birbirine uyguladığı psikolojik şiddet. Keşke bir misal olsa da bu davranışlarimizdan vazgeçsek. Bunun ne kadar zararlı olduğunu anlasak.

Vor 2 Monate
ayka babayeva
ayka babayeva

Vedat👊👊👊

Vor 2 Monate
ayka babayeva
ayka babayeva

😭😭💋🙏😠😦😔😓

Vor 2 Monate
huseyin hasancebi
huseyin hasancebi

Nefes ve tahir imtihanla sinaniyor burda ikiside mazlum saniye ve mustafa tıpkı vedat misali mazlumun ahını almaya devam edecek

Vor 2 Monate
Senanur Çelebi
Senanur Çelebi

Son sahnede de ben tahir olsam nefesi kaçırırdım deli değil misin karın o senin kaçırsan da olur omzuna al

Vor 2 Monate
Ali Baglan
Ali Baglan

Ağır yük çok ağır hemde

Vor 2 Monate
tuba Ozdemir
tuba Ozdemir

Allah kimseye böyle bir dert vermesin. AMİN

Vor 2 Monate
afruz nesirova
afruz nesirova

Bu adam 😍♥️ cogalsin yaaa)))

Vor 2 Monate
Vine Videolar
Vine Videolar

Tahir kapak fotorafinda elinde silah tutar gibi düşmüş silaha benzedenler yorumumu beyensin bakalim kaç kişi fark etmiş

Vor 2 Monate
Esma Erzen
Esma Erzen

Ne biçim konuştun be nefes biraz daha devam etsen hüngür hüngür salya sümük ağlayacaktım.senariste sesleniyorum çok güzel yazıyorsunuz da amacınız tüm türkiyeyi ağlatmaksa bu yolda devam edin

Vor 2 Monate
Fatma Görkan
Fatma Görkan

allh kimseye ama gerçekten kimseye böyle bişey yaşatmasın

Vor 2 Monate
NEFES TAHİR NefTah delisi
NEFES TAHİR NefTah delisi

Şu kızın yüzü hiç gülmeyecekmi ya heey senarist yeter ya kızın en güzel günerini mahvetme yeter

Vor 2 Monate
bayram sayan
bayram sayan

Dün gece nin en güzel sahnesiydi

Vor 2 Monate
Zeynep Kizil
Zeynep Kizil

😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

Vor 2 Monate
Mustafa Akkuyun
Mustafa Akkuyun

Ne kadar acıklı

Vor 2 Monate
Feyza Akbaba
Feyza Akbaba

NefTah aşkı bitmezz.... Yaaa bu dizi nede bu kada güzeeeel....

Vor 2 Monate
Sıla
Sıla

"Ağzını açarsan sana ömür boyu grev ederum ona göre" diyen Asiyeyi özledim ben.Şimdi savunmuyor bile.

Vor 2 Monate
Yusif Mehdizade
Yusif Mehdizade

Yemin olsun tüm bölümü ağladım.Gözümde yaş kalmadı

Vor 2 Monate
idil asena
idil asena

NEFESİ NASIL SUÇLAYABİLİYORSUNUZ.DİZİDEN BİR HALT ANLAMAMIŞSINIZ BU ÖYLE AŞK DİZİSİ DEİL ERKENCİ KUŞ GİBİ BİLMEM NE GİBİ DEİL.KIZ 8 SENE HER TÜRLÜ İŞKRNCEYE VE SEVGİSİZLİĞE MARUZ KALDI .BİR DE SANİYE VE MUSTAFA HER ŞEYİ YAPTTI KADININ SAÇINDAN TUTUP SÜRÜKLEDİ OGLUNU VEDATA VERDİLER DAHA NELER NELER AMA NEFES BUNLARA TAHİRİ İÇİN KATLANDI AMA BİR YERE KADAR SİZ NEFESİN YAŞADIKLARININ %1İNİ YAŞASANIZ İNTİHAR EDERSİNİZ YOK TAHİRİ ÜZDÜ AŞK BU MU FELAN DİYE SALK SALK DA YORUM YAPMAYIN NE ANLARSINIZ SİZ AŞKTAN...

Vor 2 Monate
musinsinar
musinsinar

Bıktım artık ya . Devamlı ağlıyor .

Vor 2 Monate
Tuna Astepe
Tuna Astepe

yorumlarda o kadar çok zihniyetsiz var ki bu beyinsizlikle bu cahillikle dizimizi izlemeye devam etmeyin izlemeyin işte silah zoruyla izletmiyoruz Nefes geldiği günden beri bırak beni diyor Tahir'e bırakmayan Tahir şunu bir kalın kafanıza sokun çok isteseydi kardeşinin başında beklerdi saçma sapan fikirlerinizi kendinize saklayın

Vor 2 Monate
idil asena
idil asena

O kadar haklısın ki 👍 millet diziyi hiç anlamamışlar nefesin hiç suçu yok hemde hiç bir zaman

Vor 2 Monate
Tuna Astepe
Tuna Astepe

seni o kadar iyi anlıyorum ki Nefes.

Vor 2 Monate
Nergis Guley
Nergis Guley

Evet herşey sevgisizlik ten tüm hatalar

Vor 2 Monate
Gamze Demirtaş
Gamze Demirtaş

İyi hos asklari super ama orada fatih can pesindeyken bunlarin ask pesinde olmalari cok sacma fatih olurse telefonla tahiremi ulasaklar hadi namaza gel diye once can sonra canan olmasi gerekmez mi

Vor 2 Monate
Musa Ceyhan
Musa Ceyhan

Aynen artık nesfes ağlamasın güzel günleri. Olsun

Vor 2 Monate
ceceli fanı
ceceli fanı

Bu sahnede bitek ağlayan benmiyim nefes yüreklerimizi yaktın

Vor 2 Monate
YAGMUR ƏLİYEVA
YAGMUR ƏLİYEVA

Kizlar babalarunin dizine baş koyanda agladim işde

Vor 2 Monate
Elif KÜTÜK
Elif KÜTÜK

Ben sevgisizlikle büyüdüm şiddet gördüm allah kimseye bana yaşattıklarını yaşatmasın gerçekten çok ağır bir yük bende nefesin dediği gibi tek bir şey istiyorsun seni yok saymasınlar...💔😖

Vor 2 Monate
Mehmet Sena koç
Mehmet Sena koç

Amin

Vor 2 Monate
bts ayla
bts ayla

Çok üzüldüm yaa😢😢

Vor 2 Monate
Ayten Celebi
Ayten Celebi

İnsanlara tasıyamayacak kadar yük yüklersen taşıyamaz nefes tasıyamadı sebep saniye hanım tahiri de düşünmüyor bilmiyor ki bırakmayan tahir kaleli

Vor 2 Monate
Scenic Renault
Scenic Renault

Bu kadar ajitasyon yap sonrada ayrilalim de

Vor 2 Monate
Esra Tatar
Esra Tatar

Ya saniye de suçlu arıyorsan muratı suçla burada nazar kimseye inanmayıp evlendi muratı sevdiği halde ona bile inanmadı

Vor 2 Monate
Ayşenur Vural
Ayşenur Vural

Aynen mutlu olmak için mutluymuş gibi yapmak huzura aç olduğu için küçücük bi huzuru bile kocaman nimetten saymaktır sevgisiz ilgisiz büyümek bu sahne herkesin kendinden bi şey bulduğu şeyler

Vor 2 Monate
Sude Yaren Karabukut
Sude Yaren Karabukut

Tahirin yanlızlığı

Vor 2 Monate
Adile Haciyev
Adile Haciyev

Ya kızın yaşafıklarını yüzde birini yaşasanız intihar edersiniz kız derdini söylüyor siz hale sucluyorsunuz bu dizideki mesajı böyle anyarsınız vay sizin halınıza ki bu hayatda bu gercek oldurunda drrsek kızı derdini burak Tahirin mücadelesini hayatda yapan olsaydı biraz Nefes gibi kadınlar Yiğit gibi çoçuklar olmazdı diziye hayat gibi baksanız böyle demezsiniz

Vor 2 Monate
Adile Haciyev
Adile Haciyev

Kötüler kazanmaz sadece kısa zafer sanır amma uzun sürmez her zaman öyle olub Allahın izninen öylede olacak

Vor 2 Monate
Cansel Arslan
Cansel Arslan

Yuzde birini degil 90ini yasadim ne oldu biliyomusun kotuler kazandi..

Vor 2 Monate
NEFES TAHİR NefTah delisi
NEFES TAHİR NefTah delisi

Doru söylüyorsun

Vor 2 Monate
Okan Yılmaz
Okan Yılmaz

http://www.instagram.com/arzu_ayakkabi/

Vor 2 Monate
Zeynep Özgen
Zeynep Özgen

en çok bu sahnede ağlayanlar varmı

Vor 2 Monate
black sea
black sea

Nefes yok sayılmamak için herşeye katlandı.

Vor 2 Monate
Merve Kara
Merve Kara

Nefes’i bu hale getirenlerden , Saniye’den hiçbir farkınız kalmadı bu yorumları yazarak biraz empati yapın kızın halini görün mecbur kaldığını anlayın artık yeter ya.

Vor 2 Monate
İslim Aslan
İslim Aslan

Öyle güzel konuştu ki

Vor 2 Monate
Şerife Erdem
Şerife Erdem

Bu bölümde çok ağladık yeni bölümde güleriz inşallah 😓

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

Tahir nefesin yaraları sarmaya çalıştıkça nefes tahirde yaralar açtı adam ne hale geldi ya 😠

Vor 2 Monate
TAHİR KALELİ
TAHİR KALELİ

Ben burada hüngür hüngür ağladım

Vor 2 Monate
NefTah Kaleli
NefTah Kaleli

Tahirim ya

Vor 2 Monate
xaaa xxxc
xaaa xxxc

Artık sevmiyorum bu diziyi hep aynı şeyler dönüp duruyor herkes vuruldu bir tek Saniye Hanım kaldı vurulmayan eski tadı yok artık Bitsin

Vor 2 Monate
Beyzanur Şahin
Beyzanur Şahin

Bazıları nefesi suçlamış ama hepsi saniyenin suçu saniye yüzünden nefes böyle yapmak zorunda tahitle annesinin huyunu biliyor nefese dahada yakınlaşıyor böyle olması gerek zaten ama saniyede suç hele Fatih berrak sahnesi

Vor 2 Monate
Feyza Arslan
Feyza Arslan

Ya bırak nefes duygu sömürüsü yapma. Azıcık insan olsaydın bu konusma icin adamin kardesinin iyilesmesini beklerdin. Sadece kendini düsündügün ortada. Gitmeyecegini biliyoruz zaten. Sen cok daha agir hakaretlerini hazmettin saniye hanimin. Mutlu günde geri dönersin. Senin huyun bu zaten belayi ac milletin basina sonra gurur yap git bela bitince geri gel.

Vor 2 Monate
Feyza Arslan
Feyza Arslan

+Beyza 65 Nefesin siddet gormesi ona onlarca insanin hayatini berbat etme hakki vermiyor. Kimse ona vedata dönsün de demiyor ama yerini bilsin. Dusunceli olsun. Geldiginden beri ne nisanli adamla seviyesizlesmedigi kaldi ne gurursuzlugu. Vedattan kacacak baska bi yer yok mu. Yalniz Sürmenede mi vedat ona zarar veremiyor. Sacma yani.

Vor 2 Monate
Beyza 65
Beyza 65

Ya arkadaşlar bu siradan bir dizi olsaydı nefes karakteri sıradan biri olsaydı ne isterseniz deyin ama nefes her turlu şiddet gören kadınları temsil ediyor biraz hassasiyet lütfen

Vor 2 Monate
Esengul Yilmaz
Esengul Yilmaz

+Feyza Arslan katılıyorum size

Vor 2 Monate
Feyza Arslan
Feyza Arslan

+Cansel Arslan Yordunuz artik. Benim dusuncem bu. Git baska yerde utan. Bu saatten sonra size ahlaki toplumsal kurallari ben ogretemem. Ugrasamiycam.!

Vor 2 Monate
Cansel Arslan
Cansel Arslan

Hemcinsimin bunu yazmasindan ben utandim

Vor 2 Monate
LEYLA Aktas
LEYLA Aktas

Bu nasil duygusal bu nasil dram bu nasil endise bu nasil hayat bu nasil bu nasil hiii bu kadarmi dram olur helebi o kiyidaki tahir olsun O zaman harbiden senaristin cenazesine gelin ya ben olecem ya o aman diyim yaaa bu neydi yaa ilk defa bu kadar duygusal bi bolum izlettirdi be offfff😭😭😭😭😭😭

Vor 2 Monate
Tazegul Parlar
Tazegul Parlar

Cok kotu oldum bu sahnede ya ne aglattiniz be kiyamam size canlarim ya ne yaptin be Osman Sinav Hocam ahhhh öldük be vallahi öldük😭😭😭

Vor 2 Monate
Ekrem Ahmed
Ekrem Ahmed

Ya alamaktan beter oldu kız yeterin ya saniye hanum yapma yapma

Vor 2 Monate
Nurseli Budak
Nurseli Budak

Nefes ne ettun kalbini kırdın bu yüreği güzel adamın o sadece seni çok sevdi

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

Evet aynen nefesi sevmenin bedelini de en ağır şekilde ödüyor ama hiç bi zaman şikayette bulunmadı

Vor 2 Monate
Mihriban Balci
Mihriban Balci

Rabbim kimseyi çaresiz etmesin o acıyı yaşıyan bilir

Vor 2 Monate
YASEMEN UĞURLU
YASEMEN UĞURLU

Senn aglamalarnn mk kabak tadi verdn defol

Vor 2 Monate
Emrah Ne
Emrah Ne

Çok ağlıyor yaaa offf

Vor 2 Monate
Burcu Somuncuoğlu
Burcu Somuncuoğlu

Ben de nefret ediyorum artık yeter kusucam yaaa bu ne yaa boşuna ateveyi işğal ettmeyim yaa

Vor 2 Monate
Müzik Pusula
Müzik Pusula

Mal misiniz siz herkes tahir tahir biraz nefesi de anlayin .. çektikleri yetmedi mi? Siz bile anlamiyosunuz onu.. O zaman bu dizinin vermeye çalıştığı mesaj yerine gitmemis oluyor

Vor 2 Monate
eğlence makinesi
eğlence makinesi

X

Vor 2 Monate
zennure karagöz
zennure karagöz

Ben dün akşam bir kadının sahipsizliğine ağladım benimde iki oğlum var bir gelinim var gelinim değil kızım o benim Allah ın emaneti bize oğlum sevdiyse bende severim

Vor 2 Monate
sen anlat karadeniz fanı neftah
sen anlat karadeniz fanı neftah

AYNEN

Vor 2 Monate
Aliye Humbetova
Aliye Humbetova

Hay agzin bal yesin

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

Nefesi anlamıyorum anlamiycam anlaşılır davranmıyor çünki

Vor 2 Monate
cigdem deretam
cigdem deretam

Nefret ediyorum bu sevgiyi maffettiniz için nefret ediyorum nefes le tahiri hiç haketmedikleri şekilde ağlat tlklarl için nefret ediyorum sizden😭😧🙈🙈😠😥

Vor 2 Monate
Neslihan Sadik
Neslihan Sadik

Sen kimsin

Vor 2 Monate
Yeşim yeşim
Yeşim yeşim

Haksız kimse yok..🙄Hattâ Vedat bile🙄İnanılır gibi değil😲

Vor 2 Monate
Yeşim yeşim
Yeşim yeşim

+Nursafiye Binay bakalım neye mal olacak🙄

Vor 2 Monate
Nursafiye Binay
Nursafiye Binay

Nefes içinden geçenleri dedi sonunda

Vor 2 Monate
Sessiz firtina!!!
Sessiz firtina!!!

Şimdi ben burda tahir'e'mi hak vereyim nefes'e'mi douya koysam almiyor boşa koysam dolmuyor benimde göz yaşlarım dinmiyor

Vor 2 Monate
Yeşim yeşim
Yeşim yeşim

Kadının adı yeri gelince;fedakarlık,anne,sevgi,merhamet,eş,arkadaş,yoldaş,sabır,umut .....Kadın olan hemcinslerime selam olsun🙋‍♀️

Vor 2 Monate
Yeşim yeşim
Yeşim yeşim

😃😘

Vor 2 Monate
Nehir Ravza
Nehir Ravza

Çok doğru söyledin

Vor 2 Monate
Nehir Ravza
Nehir Ravza

Ve Aleykum Selam Kardeşim 😊

Vor 2 Monate
Simge Dağ
Simge Dağ

Nefes in yaşadıkları da Tahirin yaşadıkları da anlatılmaz yaşanır bu zamanda birbirleri nın yaralarını sarmaları gerekir

Vor 2 Monate
Ertan Yilmaz
Ertan Yilmaz

Üç erkekden biri vurmadı du veda ti ya

Vor 2 Monate
Eldeniz Mahmudov
Eldeniz Mahmudov

Heç kimin günahı yoxdu əslində nə Nəfəsin nə də Tahirin.Tək günahkar yalnız vedat

Vor 2 Monate
karamm karamm
karamm karamm

😢😢😔😔😔

Vor 2 Monate
doğa Kose
doğa Kose

Tahiiiir

Vor 2 Monate
Kader Gedik
Kader Gedik

Saniyenin yaptıgı iş mi nefesin tahirin suçu sadece sevmek onlar bir birlerini tamamlıyorlar kimse ayurmasın

Vor 2 Monate
doğa Kose
doğa Kose

Nefeeeees

Vor 2 Monate
HerÇeşit Video
HerÇeşit Video

Karaya vuran ceset Tahir’in olabilir 😭

Vor 2 Monate
zennure karagöz
zennure karagöz

Olamazz

Vor 2 Monate
Nursafiye Binay
Nursafiye Binay

Olmasın ya

Vor 2 Monate
Elif Akgözlüoğlu
Elif Akgözlüoğlu

Bende artık izlemiyorum sıktınız artık hep aynı şeyler nefes in gereksiz tripleri ve ağlamaları

Vor 2 Monate
Ferahim Ayazov
Ferahim Ayazov

Tahir hic annesinin soyledikleri nəfəsin söylədikləri kadar canını acitmiyor nəfəsi seviyorum orası ayrı ama saniyeye aciyorum kadini sevən yok yaa

Vor 2 Monate
Elnare Yolcuyeva
Elnare Yolcuyeva

Tahiri sevenlər like atsın

Vor 2 Monate
Ay Gidiyor
Ay Gidiyor

Nefes Küçük Emrah olmuş iyice . Dizinin içine etmeyi nasıl bu kadar başardınız anlamıyorum . Ahhh ortiler çok arıyoruz sizi

Vor 2 Monate
Selda ELBÜK
Selda ELBÜK

sıktılar artık hep aynı çok yapmacıksın nefes gerçekte de öyle iticisin

Vor 2 Monate
Resiti Nihal
Resiti Nihal

Aynen 😇

Vor 2 Monate
Pinar Gurbuz
Pinar Gurbuz

En çok Tahir yoruluyor nefes sürekli ayrılıyor Tahirin nefesin arkadimda dimdik olduğu kadar duramiyor Tahir şuan için hastane de kardeşini beklemek tabi nefesi de kiyamam gelen ona saldırıyor 🤗

Vor 2 Monate
Ebru Pat
Ebru Pat

Yeter ya tahir seninle mi uğrassin kardeşini mi düşünsün

Vor 2 Monate
Sen Kimsin ???
Sen Kimsin ???

Bence biraz empati kur 8 yil siddet gormus biri boyle olnasi cok normal

Vor 2 Monate
Tuna Astepe
Tuna Astepe

Ebru Pat sen bu beyinle çok yaşamazsın

Vor 2 Monate
Ebru Pat
Ebru Pat

+BenekliGöz he benim

Vor 2 Monate
Ebru Pat
Ebru Pat

+Sıfır Sıkıntı böyle mi düşünüyo kizin kapisinda yatarak

Vor 2 Monate
BenekliGöz
BenekliGöz

Saniye Kaleli? Sen misin?

Vor 2 Monate
Aytac Memmedova
Aytac Memmedova

Amin

Vor 2 Monate
Serpil Akkoy
Serpil Akkoy

Ayrilmaniz saçma yeterrrrr

Vor 2 Monate
Meliha Kosanoğlu
Meliha Kosanoğlu

Sen tahirin nefesisin kimse duramaz karşında

Vor 2 Monate
YağHaz Love Story
YağHaz Love Story

Herkesten *KANALİMA BEKLERİM LÜTFEN*

Vor 2 Monate
Nazar Göçer
Nazar Göçer

😔😔😔

Vor 2 Monate
NEFTAH&ULREM FAN
NEFTAH&ULREM FAN

Ağladım ama yaa😢😭😢😢😭😭

Vor 2 Monate
Gunel Eliyeva
Gunel Eliyeva

Gercekden yeter ama bu kadar alamak olmaz herkes mutlu olsun alamakdan bitdim 😢😢😢ben

Vor 2 Monate
Nezehat Gormek
Nezehat Gormek

Ne güzel küçük emrah filmelerini aratmıyosunuz noldu bu kalelilere deli tahire asiye ye osman hoca camide değil artık bi cuma namazı sahnelerini bile aratıyorsunuz çok aratıyorsunuz sen anlat karadenizimizi

Vor 2 Monate
Cumali Altintop
Cumali Altintop

Sıkıldım wallahi

Vor 2 Monate
Nezehat Gormek
Nezehat Gormek

+Yasemin Serra Aslan her oyuncunun ayrı sahnesi vardı telgraf naciye kocasının kuyumcu gültekinin nazarın annesi bile efsane rolleri vardı şimdi kimsenin sahnesi yok nefes tahir ve kaleli ailesinin dik duruşu yok romantik şeyler çekicekler diye güzelim sahneler kaldırıldı ve değmedi.

Vor 2 Monate
Yasemin Serra Aslan
Yasemin Serra Aslan

Eskiden her ayrıntı düşünülüyordu. Şimdi tek bi olaya odaklanıyorlar arada her şey arada kaynıyor

Vor 2 Monate
Varol Varol
Varol Varol

Bıkmadı gitti ağlamaktan salya sümük kalmadı nefessd

Vor 2 Monate
Nurane Huseynova
Nurane Huseynova

Nefes git

Vor 2 Monate
Umutlar Bitmez
Umutlar Bitmez

Cook ama cok kotu oldum bu sahnede 😥😔. Kimin hakli Kimin haksiz oldugunu gercekten bilmiyorum. ALLAH hic kimseye boyle bir wey yawatmasin🙏🙏🙏

Vor 2 Monate
Umutlar Bitmez
Umutlar Bitmez

+АНЖЕЛИКА АРХИПОВА Я тоже хочу😊

Vor 2 Monate
АНЖЕЛИКА АРХИПОВА
АНЖЕЛИКА АРХИПОВА

33серия так хочу посмотреть

Vor 2 Monate
Umutlar Bitmez
Umutlar Bitmez

+Leyla Tuzel anlamadim hic bir wey ne demek istediniz 🤔.

Vor 2 Monate
Emin Memmedov
Emin Memmedov

Umutlar Bitmez

Vor 2 Monate
Leyla Tuzel
Leyla Tuzel

Sen nasılsın internet görüyoruz annem gerçekten doğru söylemişler söylüyor seni seviyor ve hamile annelerin

Vor 2 Monate
Fatih Alperen
Fatih Alperen

Ne konuştu be............

Vor 2 Monate
Enver Sultan
Enver Sultan

😩😩😩😰😰😰😥😥😥😭😭

Vor 2 Monate
SABRİYE
SABRİYE

Ay yıtıcağğğm suratlarimii

Vor 2 Monate
sen anlat karadeniz fanı neftah
sen anlat karadeniz fanı neftah

Zavallı Nefes hiç aile görmediği için en kötü onu istemeyen aileyi bile ailesi bildi saniye bu kadar gaddar olmasaydı ve saniyeye çok seven nefesi en azından aileden ötelemeseydi bunlar olmayacaktı nefes az bile yaptı(bu arada ilk kez yorumum tuttu sağolun on beş dakikalığına ünlü oldum)

Vor 2 Monate
Mert Çelik
Mert Çelik

aynen

Vor 2 Monate
sen anlat karadeniz fanı neftah
sen anlat karadeniz fanı neftah

+HATİCE GÖKTEPE BEN OLSAM SUÇLAMAZDIM BANA SANİYENİN YAPTIKLARI HANİ TECAVÜZE UGRAYAN KADINLARA DERLER YA GECE O SAATTE KISA ETEKLE NE İŞİ VARDI DİYENLERE BENZİYOR

Vor 2 Monate
sen anlat karadeniz fanı neftah
sen anlat karadeniz fanı neftah

+HATİCE GÖKTEPE ben de anneyim kendisi üç yaşında ama eve şiddet gören bir kadını getirse oğlundan daha çok bağrıma basarım oğlum ona aşık olup evlenirse gelinim der kaynanalık yaparım ama asla vedatın yaptıklarından gelinimi sorumlu tutmam

Vor 2 Monate
Aliye Humbetova
Aliye Humbetova

Lan ne biçim konusuyor bunlar yaa... Yazik kadin 8 YIL iskence görmüs essekler insanligiza ne oldu lan sizin!!! Atatürk bunlari görse yüregi sizintidan patlar

Vor 2 Monate
Aliye Humbetova
Aliye Humbetova

Saniye zaten kendi çocugu olmayan birini tasiyor esini niye tasimiyoo?

Vor 2 Monate
Canan Cetinkaya
Canan Cetinkaya

Şuraya kalbimi bıraktım. Kalbinin acısını iyi bilirim

Vor 2 Monate
Nurlan Abdullayev
Nurlan Abdullayev

Tahir helal olsun sana ya nefes alamaktan olduk

Vor 2 Monate
Zahraa Zoza
Zahraa Zoza

Ooh Nifes Ooh😢😢😥

Vor 2 Monate
Nazli Can
Nazli Can

Allah kimseyi sevgisizlikle büyütmesin...

Vor 2 Monate
Aliye Humbetova
Aliye Humbetova

Amin INSALLAH

Vor 2 Monate
Ileana Zamfir
Ileana Zamfir

😢😢😢😢😢😢

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

Seni hiç kimsenin sevmediği kadar seven bu adamın ne suçu var nefes yeter ettiğin ya öff hep ağlama sıktı ya 😠😠

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

@Tuğçe Tuğçe işte benimde anlatmak istediğim bu sevmiyor kimse asiyeden başka ilgilenen varmı yok nefes bile yok

Vor 2 Monate
tuğçe tuğçe
tuğçe tuğçe

+beren ılgaz bence ailesi seviyo gerçekten tahiri sadece nefes konusunda tepkililer yalnız bırakma konusundada nefes bi kere gitmeye teşebbüs etti ondada tahir durdurdu ve sürekli evden kovuluyo kız bence buna yalnız bırakma denmez bunun adı çaresizlik bence yani herkesin kendine göre haklılık payı olduğunu düşünüyorum hatta saniye tarafından bakarsak onun bile hakkı var tahire gelirsek tahir bu işte ençok hırpalanan kişi oldu ve asiye dışında kimse ona nasılsın bile demedi bi kere bile hem annesini dingjnlemeye çalışıyo hem nefesle uğraşıyo

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

Tuğçe hanım sizce gerçekten seviyor mu ailesi Tahiri bana hiç öyle gelmiyor her olayda önce Tahir sonra nefes suclaniyor ama nefes hiç bi zaman tahirin yanında olmuyor Tahir hep yalnız bırakıyor benim kızdığım bu ve bide sürekli ağlaması

Vor 2 Monate
tuğçe tuğçe
tuğçe tuğçe

yaa hep tahir tarafından bakıyosunuz olaya ama nefesin durumu tahirinkinden daha kötü tahirin onu seven gerçek bi ailesi var ama nefes kabullenmediğini bile bile kendini yalandan ki kendide inanmamış o aileye ait hissetmek istemiş misal nefes vurulduğunda ki duruma bakın hiç kimse doğru dürüst başında bile beklemedi bi tahir vardı bide fatihe bakın o evde herkes dışladı

Vor 2 Monate
beren ılgaz
beren ılgaz

Bu arada solmaz hanım geçen sezon gayette komik sahnelerde vardı bu kadar dram yoktu dimi

Vor 2 Monate
Tarcos Cooker
Tarcos Cooker

😓😓😓😓😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😢😭😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😢😢😦😦😦😦😦

Vor 2 Monate

Nächstes Video

Yangazların en komik anları - Sen Anlat Karadeniz

27:59

Yangazların en komik anları - Sen Anlat Karadeniz

Sen Anlat Karadeniz

Aufrufe 3 500 000

FROZEN 2 Trailer (2019)

2:20

FROZEN 2 Trailer (2019)

FilmSelect Trailer

Aufrufe 28 342 257

Çok mu kıskandın beni? - Sen Anlat Karadeniz 19. Bölüm

02:23

BEEG BEEG YOSHI

5:46

BEEG BEEG YOSHI

videogamedunkey

Aufrufe 4 008 044

FROZEN 2 Trailer (2019)

2:20

FROZEN 2 Trailer (2019)

FilmSelect Trailer

Aufrufe 28 286 431

Pencilmate Can Time Travel?! - Pencilmation

24:00

Pencilmate Can Time Travel?! - Pencilmation

Pencilmation

Aufrufe 7 890 544

Три кота - Сборник Папы

55:02

Три кота - Сборник Папы

Три Кота

Aufrufe 1 364 402